torsdag 9 juni 2011

Nya grejor

Jag vet att det är torsdag men det är min fredag för imorgon är jag ledig. Det känns underbart, trött som man är. Har ikväll varit och hämtat mer saker hos daddyjoe. Den här gången en soppterrin (stavas det så?) som tydligen inte ville bo i lägenhet. På vägen dit gjorde vi ett stopp hos Lottas presentbod. Det är en liten gårdsbutik som säljer produkter mot den lantliga stilen. Väl värd ett besök! Passade på att köpa plåtskylt och den oranga burken med lock från Rice. Orange är en underskattad färg som jag gillar. Har en del oranga detaljer sen tidigare, som tex lampan.


1 kommentar:

  1. Hej Karro!
    Såå glad jag blev när du och din man kom och besökte min presentbod. Den där soppterrinen..... din far har gooood smak!!
    Tack för den vänliga reklamen du gett till min presentbod.. Jag tackar och bockar!! Snaaart har vi fröknar sommarlov!! Kram på dig! Lotta

    SvaraRadera