torsdag 20 oktober 2011

Snart är det jul igen :)

Årets glögg med smak av kaffe. Kunde inte vänta längre. Vi har redan avverkat en flaska (+ en flaska lättvins glögg). Hade tänkt vänta till november men vad gör man när mörkret sänker sig och alla affärer börjar ta fram sitt julpynt. Jo man "glöggar"! Vad tyckte jag då om årets glögg. Tjaa sådär. Inte så mycket kaffesmak kanske, men den slank ner i alla fall. Annat på gång är diverse tillverkning och pyssel inför årets julmarknad på Nordanå. Jag och min kollega Lotta kommer att vara med där. Känns jättekul! Nedan är ett litet smakprov (och då menar jag inte glöggen) på vad som kommer att finnas; nåldyna i kopp.

1 kommentar:

  1. Hur går det för dig du din kreativa kvinna?? jag har nu fått till julmys i min presentbod. Torsdagen bjöd på 6 kunder så jag är såå nöjd!!
    I dag blir det nog mest spabad, jogging och mys. I går var vi till umeå! Kram Lotta

    SvaraRadera