söndag 15 januari 2012

På tapeten...

I brist på annat så kan jag meddela att mina funderingar om ny tapet i köket tagit fart på allvar. Var inne på tapeten Kyoto från Mimou som är härligt grön. Insåg att det ju är den knallgröna väggen jag är lite less på så då ändrade jag mig till Hanna Wernings tapet Kvitter. Efter ytterligare funderingar så har jag nu bestämt att det blir samma tapet som i vårt matrum. Har nämligen en rulle kvar, och jag fullkomligt älskar den tapeten med mönster av Josef Frank. Kan man ha samma tapet i två rum? Jag rättfärdigar mitt beslut med att det är ekonomiskt och rummen har en gemensam nämnare: mat! (samtliga bilder är från Tapetorama.)



1 kommentar:

  1. Klart man kan ha samma tapet i rvå rum!Jag är hemma idag och sparar rösten och halsen. Trist att vara sjuk!! Lycka till med tapetvalet. Kram Lotta

    SvaraRadera