lördag 7 juli 2012

Bättre begagnat...

Igår blev det helt plötsligt supersommar med 27 graders värme. Så skönt. Dessvärre har jag en förkylning i kroppen. Ont i halsen och lite hes, och med det i åtanke så kändes det skönt med dagens temperatur faktiskt. Att känna sig risig när det är riktigt varmt är ingen höjdare. Men jag klagar inte, absolut inte. man får vara glad när värmen behagar komma. Igår gjordes i alla fall ett blocket inköp. Hittade den här fåtöljen fär 300 riksdaler. Delade meningar råder om utseendet, men jag gillar den. Den passar där den står och den var skön att sitta i: Årsmodell -72 eller -73 enligt säljaren. Ska bara försöka hitta en passande fotpall. Dagens superfynd är tallrikarna nedan. Gick i taket när jag såg Mon Amie faten för en billig peng. Sånt gillas. En liten tanke har dock ploppat upp bak i mitt huvud. Snart införs ev köpstopp vad gäller inredningsprylar i detta hus...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar