onsdag 11 juli 2012

Var det nån som sa köpstopp?

Idag har vi varit på loppisen i Hej. Hittade 4 pinnstolar för 150 kr st som ska få bli helsvarta och tillbringa resten av sina liv som köksstolar. Hittade även Bersåtallrikarna. Kan inte säga att de var ett "klipp" direkt, ganska dyra, men de ska bli ett kakfat på begäran. Det är bara att hålla tummarna att de inte går sönder när jag borrar. Hittade även en superfin 50-tals taklampa i vitt glas och teak. Jag stod och höll i den en stund och försökte komma på var den skulle passa ( ett tecken på att man inte behöver den, jag vet). Endast 350 kr kostade den. Då jag inte kunde bestämma mig gick jag en runda i den lilla lokalen, max 3 min. När jag kom tillbaka var den borta. Så typiskt, men bra för plånboken. Den vita vasen hittade jag för 45 kr på en loppis i Jörn som vi passerade på vägen hem. En ganska bra dag alltså, det värdelösa vädret till trots...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar