torsdag 20 september 2012

Hello Rusta

Bye bye Designers Guild, Hello Rusta! Fick hem reklam från Rusta tidigare i veckan och såg den fina björktapeten. Vips, fyra dagar senare så sitter den på våran toavägg. Det är nog rekord även för mig. Har inte haft en tanke på att tapetsera om på toan för jag har verkligen gillat vår blåa tapet från Designers Guild som suttit där i ca 15 år. Men efter ett besök på Rusta och ett samtal till pappa som i ett svagt ögonblick sa att han kanske kunde tapetsera åt oss så sitter den där. Hade tänkt försöka själv men är glad att jag slapp. Tapetsera har aldrig varit min starka sida...kanske för att jag aldrig behövt lära mig. Så tack pappa! Nu ska jag bara tänka mig för vad jag sätter upp på väggarna. Ett gammalt hederligt spegelbadrumsskåp från 60-70 talet skulle inte va så dumt... det återstår att se. Men visst blev det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar