söndag 7 juli 2013

Loppis dags

Under helgen i fjällen har det hunnits med några loppisar. På loppisen i Kittelfjäll fyndade jag två tyska vaser och en italiensk, för en blyg summa av sammanlagt 65 kronor. Men det bästa fyndet var i alla fall badrumsskåpet. Bara veckan innan hade jag suttit och sökt på Tradera och Blocket efter ett sådant badrumsskåp, men alla har varit dyra. Kollade även in Byggfabriken och dessa nytillverkade, går på drygt 800 kr plus frakt. Så gissa om jag blev glad då jag hittade det här skåpet för den löjligt låga summan av 30 kr. Kan ni fatta? 30 kr. Dessutom med två hela glashyllor och i nyskick. Fantastiskt. Måste va sommarens fynd!!!
På en loppis i Renström hittade jag flera riktigt fina grejor men tyvärr hade jag inte så mycket pengar med mig så det fick bli ytterligare en tysk vas och en blomsterflicka, båda modell större. Har en liten blomsterflicka sen tidigare så dom kommer att passa fint tillsammans.
På loppisen i Blattnicksele,Tuvans loppis, fyndade jag den här glöggkolven. Det var egentligen ställningen jag va ute efter eftersom jag tidigare köpt en glöggkolv utan ställning i hopp om att hitta en så småningom. Superglad blev jag då jag upptäckte att den "gamla" passade perfekt. Nu är det bara att se fram emot glöggsäsongen (fast inte riktigt än,hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar