fredag 31 oktober 2014

Nygamla grejor...

Den här bloggen håller på att dö känns det som. Men så uppstår den ibland...som nu. Inget större pyssel i sikte, men inredning ligger mig ju varmt om hjärtat så jag kan ju dela med mig av några nya prylar. Älskar den gamla skolplanschrullen på inälvor som jag köpte på stadens antikvariat. Resten av familjen skakar bara på huvudet. Dottern påstår att hon kommer att spy när hon går förbi, sonen undrar om vi inte kan ha något normalt på väggarna och gubben...ja han säger väl ingenting. Det är tur att dom låter mig göra som jag vill:) Stringhyllan jag haft sen tidigare har fått en förlängning så att mina vaser ska rymmas. Dessutom har hallen har fått en trofé. Kunde inte låta bli att köpa renen på Rusta, lika fin som en riktig men mindre äcklig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar